Nysted
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

layout forslag 1

3 deltagere

Go down

layout forslag 1 Empty layout forslag 1

Indlæg  Matias Man Jan 28, 2008 8:22 pm

så er der lidt udvikling på skitsen:)

layout forslag 1 N523884157_274409_5690


Sidst rettet af Tirs Jan 29, 2008 4:44 pm, rettet 1 gang
Matias
Matias
Admin

Antal indlæg : 59
Age : 36
Location : cph/nysted
Registration date : 18/11/07

Tilbage til toppen Go down

layout forslag 1 Empty Sv: layout forslag 1

Indlæg  nana Man Jan 28, 2008 10:48 pm

det ser godt ud, men jeg trænger til lidt forklaring. kan ikke så godt se hvad det hele forestiller. er der 2 etager?
jeg har undersøgt om en solfanger evt var noget for os. i modsætning til solceller laver den ikke el men termisk energi, så det ville være til at varme vand fx. man kan godt varme hele huset op med den, men det er meget dyrt med rørlægning osv, og hvis vi alligevel skal have en masseovn eller noget i den retning er det jo ikke nødvendigt. min tanke var nærmere at den skulle bruges i sommerhalvåret til at varme vand op, men den virker også helt fint om vinteren. det var noget med indirekte stråling fra himmelrummet, fattede det ikke helt.
det koster bare røven ud af bukserne hvis man skal have det hele sat op. det kommer også an på størrelse og hvad det er den skal varme op selvfølgelig. så måske kunne vi finde en løsning der passede os. ma kan bla købe dem brugt på dba, eller lave dem selv. de kurser jeg har fundet er selvfølgelig blevet afholdt for 100 år siden, men mon ikke der kommer et til?
jeg ved slet ikke om det er noget for os, men det er da værd at holde øje med. når først monstrummet er i hus producerer den gratis energi.
nana
nana

Antal indlæg : 11
Age : 34
Location : svendborg/nysted
Registration date : 18/11/07

Tilbage til toppen Go down

layout forslag 1 Empty Sv: layout forslag 1

Indlæg  Klas Tirs Jan 29, 2008 12:56 am

fuck det er nice lavet, men kan ikke se hva rummene er.

vil helst have trapper i 2 hjørner og at man evt havde dem i en slags opgang så man kunne lukke af så man ikke behøvedes at bruge plads på det oven på.

Smile

men det er fandme sygt lavet det her Suger Daddy.
Klas
Klas
Admin

Antal indlæg : 91
Age : 37
Location : Nysted
Registration date : 18/11/07

https://nysted.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

layout forslag 1 Empty super

Indlæg  Matias Tirs Jan 29, 2008 5:04 pm

Hey, så har jeg add'et lidt tekst osv.

I må lige sige til hvis i hellere vil have vi laver det her sammen og ikke over nettet.

Men ellers så er det cool hvis vi kan komme med forslag herinde til hvordan huset skal se ud, og så kan jeg prøve at tegne det ind - eller Nana eller klas for den sags skyld - evt. tegn forslaget i hånden og scan det ind her, og så kan jeg tegne det rent i illustrator...

Men jeps klas, du har ret, har ikke lige add'et gang fra trapperne ovenpå og ned, men selvfølgelig skal der være det. ellers ville der selvfølgelig bare være åbent direkte ned til stuen - ik så fedt:)

Men igen, det er jo kun en idé, vi ved jo intet om hvad der kan lade sig gøre for os endnu. men det er da sjovt at drømme:)

Men hvis i er okay med at gøre det sådan her, så bli ved med at komme med forslag
Matias
Matias
Admin

Antal indlæg : 59
Age : 36
Location : cph/nysted
Registration date : 18/11/07

Tilbage til toppen Go down

layout forslag 1 Empty Sv: layout forslag 1

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum