JuleFrokost Drenge! ;D
5 deltagere
Side 1 af 1
JuleFrokost Drenge! ;D
Yau Boys! ;D
..Således, Julen giver os den syge undskyldning for at drikke os i hegnet! ;D
..Lad os få Bikset en fest sammen - Siden jeg snart overtager min mors hus, er jeg villig til at ligge hus til! ;D
..Men, hvornår? ..Og skal der ske andre events end just druk? (Bowling, Paintball Eller andet?
Digges det hos folket?
..Således, Julen giver os den syge undskyldning for at drikke os i hegnet! ;D
..Lad os få Bikset en fest sammen - Siden jeg snart overtager min mors hus, er jeg villig til at ligge hus til! ;D
..Men, hvornår? ..Og skal der ske andre events end just druk? (Bowling, Paintball Eller andet?
Digges det hos folket?
LouiLicious- Antal indlæg : 10
Registration date : 21/11/07
Sv: JuleFrokost Drenge! ;D
Hey motherfuckers!
Ikke noget paintball, skal vi ikke bare drikke og høre noget hip hop?
Ikke noget paintball, skal vi ikke bare drikke og høre noget hip hop?
Jonas- Antal indlæg : 24
Registration date : 18/11/07
Word! så er jeg tilbage
Hey igen, jeg tror også bare det bliver ornli' syg julefrokost med musak og mad - paintball ku være dope, men det koster af h til og man får ik så meget for penge (or so i've heard). Der er ogsåb levet snakket om bowling, men der er 24 inviterede, og hvis vi regner med at 2/3 kommer, så er der stadig mange, og så skal der bestilles nu, hvis ik det allerede er for sent. (og de fleste ved jo også godt hvordan det gik sidst vi var ude og bowle, hehe) Så jeg er egentlig også bare på ornli' syg druk i nysted og så det det. Men selvfølgelig, diskussionen er stadig åben.
Når Joe får sendt mig alles mails, eller dem han har, så får alle en fælles mail, hvor man kan skrive sig på, og der hvor flest kan, der holder vi julefrokost, (den kan muligvis ogås blive i januar) TJEK JERES MAIL indenfor de næste 2-3 dage, så skulle der gerne være post.
mvh Suger Daddy
Når Joe får sendt mig alles mails, eller dem han har, så får alle en fælles mail, hvor man kan skrive sig på, og der hvor flest kan, der holder vi julefrokost, (den kan muligvis ogås blive i januar) TJEK JERES MAIL indenfor de næste 2-3 dage, så skulle der gerne være post.
mvh Suger Daddy
Matias- Admin
- Antal indlæg : 59
Registration date : 18/11/07
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum